Известие

Collapse
No announcement yet.

Крив диск

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Крив диск

    След удар в бордюр отпред в ляво, счупих джанта и смених следователно горен носач и лагер. Остана свирещ на интервали звук който при натискане на спирачката изчезва. Разбрахме, че е от диска и накладките с уред който мери кривините. След смяната на дискове и накладки, докато се напаснат беше изчезнал, но сега пак се появи.
    Въпроса ми е: Има ли друг елемент от който диска да се изкривява въпреки, че е нов? Предполагам полуоска или шенкел?

    П.с. ходих на реглаж и всичко е наред
    Last edited by italfen; d.m.y г., 07:54.
    Now: 156 2.5 V6 24V
    Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

  • #2
    Свиренето е от това, че накладките не се връщат след пускане на спирачката.
    Следва раздвижване на буталцето на супорта и смяна на спирачен маркуч.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от hartisimo Покажи съобщение
      Свиренето е от това, че накладките не се връщат след пускане на спирачката.
      Следва раздвижване на буталцето на супорта и смяна на спирачен маркуч.
      Мерси за отговора, но звука е на интервали, точно като крив диск, понеже няма къде повече да върне буталцето и от кривината на диска се опира в накладките и просвирва.
      Интересното е, че като е студена не го прави, а сега докато пътувах до работа накрая имаше дори като леко пружиниращ тракащ звук при натисната спирачка със същите интервали като при просвирването...
      Now: 156 2.5 V6 24V
      Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

      Comment


      • #4
        Заклинване на накладките. Като се нагреят накладките и се разширяват, в следствие на което се заклинват в спирачния апарат. Сваляне на накладките и изпилване на планките в горния и долния край.
        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
          След удар в бордюр отпред в ляво, счупих джанта и смених следователно горен носач и лагер. Остана свирещ на интервали звук който при натискане на спирачката изчезва. Разбрахме, че е от диска и накладките с уред който мери кривините. След смяната на дискове и накладки, докато се напаснат беше изчезнал, но сега пак се появи.
          Въпроса ми е: Има ли друг елемент от който диска да се изкривява въпреки, че е нов? Предполагам полуоска или шенкел?

          П.с. ходих на реглаж и всичко е наред
          Несъм запознат с модела, но само лагера ли е сменен или комплект с главината!?
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
            Несъм запознат с модела, но само лагера ли е сменен или комплект с главината!?
            Само лагерът, беше отделен елемент и после се набива главината, което ми светва сега, че най-вероятно тя се е изкривила и от там диска ляга и тя го усуква..
            Last edited by italfen; d.m.y г., 11:41.
            Now: 156 2.5 V6 24V
            Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
              Само лагерът, беше отделен елемент и после се набива главината, което ми светва сега, че най-вероятно тя се е изкривила и от там диска ляга и тя го усуква..
              Така де, аз за това питах...
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                Така де, аз за това питах...
                Благодаря за мнението!

                Оказа се не правилно монтирана главина и лагер, след подмяната на целият шенкел, всичко си дойде на мястото.
                Btw бях свидетел как Румен свали шенкела и сложи новия за 20мин
                Now: 156 2.5 V6 24V
                Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                Comment

                Working...
                X